Κυβέρνηση Μητσοτάκη και οι ευθύνες για την κατάσταση των σιδηροδρομικών μεταφορών
Η κυβέρνηση Μητσοτάκη συνεχίζει να διαχειρίζεται επικοινωνιακά την κατάσταση σχετικά με τα Τέμπη, προσπαθώντας να αποδώσει ευθύνες σε προσωπικές και ατομικές αποφάσεις, αποφεύγοντας έτσι να αναγνωρίσει τις δικές της ευθύνες για την υλική υποδομή και την κατάσταση των μέσων σταθερής τροχιάς. Οι πρόσφατες “αστοχίες”, όπως η λανθασμένη είσοδος του προαστιακού στο δίκτυο του μετρό Δουκίσσης Πλακεντίας, ανέδειξαν ξανά την ανεπάρκεια και τις παραλείψεις της πολιτικής ηγεσίας.
Ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών και Μεταφορών επισκέφθηκε την εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Γεωργία Αδειλίνη, δήθεν για να παραδώσει στοιχεία σχετικά με την κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου. Στην πραγματικότητα, η επίσκεψη φάνηκε να έχει σκοπό να χειραγωγήσει την κοινή γνώμη και να αποσπάσει την προσοχή από τις σοβαρές καταγγελίες εργαζομένων, οι οποίες συνεχώς αποκαλύπτουν την κακή κατάσταση των μέσων μεταφοράς.
Κατά την έξοδό του από τον Άρειο Πάγο, ο υπουργός δήλωσε ότι εργάζονται μεθοδολογικά για τη βελτίωση της ασφάλειας των σιδηροδρομικών μεταφορών, ενώ παράλληλα τόνισε ότι τα “παίγνια” δεν γίνονται αποδεκτά—μια αναφορά που φάνηκε να προσβάλλει τους εργαζομένους που εκφράζουν ανησυχίες για την ασφάλεια.
Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Νίκος Ταχιάος υποστήριξε σε ραδιοφωνική συνέντευξή του ότι τα ανθρώπινα λάθη που οδήγησαν στο δυστύχημα των Τεμπών δεν είναι απλά αποτέλεσμα μίας μόνο αποτυχίας, καθώς αναφέρθηκε σε τουλάχιστον οκτώ λάθη που συνέβησαν. Δηλαδή, η ατομική ευθύνη παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά η κυβερνητική πολιτική και οι προηγούμενες παραλείψεις εξίσου έφεραν την τρέχουσα κατάσταση.
Τόσο ο υπουργός όσο και ο υφυπουργός ξεχνούν να αναγνωρίσουν τις ευθύνες της κυβέρνησής τους για την κατάσταση των σιδηροδρόμων και την ανάγκη εκσυγχρονισμού και ενίσχυσης των υποδομών. Πηγή: documentonews.gr